Звіт по самооцінюванню управлінських процесів та внутрішньої системи забезпечення якості освіти в Улянівському закладі дошкільної освіти
Звіт по самооцінюванню управлінських процесів
та внутрішньої системи забезпечення якості освіти
в Улянівському закладі дошкільної освіти
Напрям оцінювання |
Вимога/правило організації освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти |
Критерії оцінювання |
Індикатори оцінювання |
Рівні |
|||
високий |
достатній |
потребує покращення |
низький |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
4.1. Сформована стратегія розвитку закладу дошкільної освіти |
4.1.2. У закладі дошкільної освіти є план роботи на навчальний рік та літній період |
4.1.2.1. План роботи закладу дошкільної освіти реалізує стратегію його розвитку та актуальні завдання, висвітлює всі напрямки діяльності |
|
+ |
|
|
|
4.1.2.2. Працівники закладу дошкільної освіти та батьки здобувачів дошкільної освіти залучаються до розроблення плану роботи закладу освіти |
|
+ |
|
|
|||
4.1.3.1. Здійснюється систематичний аналіз функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти |
|
|
+ |
|
|||
4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм |
4.2.1. Керівник закладу дошкільної освіти сприяє створенню психологічно комфортного середовища |
4.2.1.1. Працівники та батьки здобувачів дошкільної освіти задоволені психологічним кліматом у закладі дошкільної освіти і діями керівника щодо формування відносин довіри та конструктивної співпраці між ними
|
|
+ |
|
|
|
4.2.2.1. Забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (інформаційні стенди, сайт закладу дошкільної освіти/ інформація на сайті засновника, сторінки у соціальних мережах) |
|
+ |
|
|
|||
4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників |
4.3.1. Керівник закладу дошкільної освіти формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатних нормативів та типу закладу |
4.3.1.1. Укомплектовано кадровий склад (наявність/відсутність вакансій) |
|
+ |
|
|
|
4.3.1.2. Педагогічних працівників закладу дошкільної освіти приймають на роботу та звільняють з роботи з урахуванням вимог чинного законодавства |
|
+ |
|
|
|||
4.3.2. Керівник закладу дошкільної освіти мотивує педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності |
4.3.2.1. Керівник закладу дошкільної освіти застосовує заходи матеріального та морального заохочення до педагогічних працівників з метою підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної освітньої діяльності |
|
+ |
|
|
||
4.3.3. Керівник закладу дошкільної освіти сприяє підвищенню кваліфікації педагогічних працівників |
4.3.3.1. Керівник створює умови для підвищення кваліфікації, впровадження педагогічними працівниками інновацій в освітній процес
|
|
+ |
|
|
||
4.4. У закладі дошкільної освіти створюються умови для реалізації прав і обов’язків учасників освітнього процесу та розвитку громадського самоврядування
|
4.4.1. Організація діяльності закладу дошкільної освіти на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу |
4.4.1.1. Працівники вважають, що їх права не порушуються |
|
+ |
|
|
|
4.4.1.2. Права дітей в закладі дошкільної освіти не порушуються |
|
+ |
|
|
|||
4.4.2. У закладі дошкільної освіти створені умови для розвитку громадського самоврядування |
4.4.2.1. У закладі діють органи громадського самоврядування, пропозиції працівників закладу та батьків здобувачів освіти враховуються під час прийняття управлінських рішень |
|
+ |
|
|
||
4.4.3. Встановлено режим роботи закладу дошкільної освіти |
4.4.3.1. Режим роботи закладу дошкільної освіти враховує потреби учасників освітнього процесу, особливості діяльності закладу |
|
+ |
|
|
||
4.4.4. У закладі дошкільної освіти у належному стані утримується матеріально-технічна база |
4.4.4.1. Керівник вживає заходів щодо утримання у належному стані будівель, приміщень, обладнання для створення якісних умов діяльності закладу |
|
+ |
|
|
||
4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності |
4.5.1. Заклад дошкільної освіти впроваджує та дотримується політики академічної доброчесності |
4.5.1.1. Керівник забезпечує реалізацію заходів щодо формування академічної доброчесності та протидії фактам її порушення |
|
+ |
|
|
|
4.5.1.2. Педагогічні працівники дотримуються політики академічної доброчесності, під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності
|
|
+ |
|
|
|||
4.5.3.1. Керівник закладу дошкільної освіти забезпечує проведення інформаційних заходів, спрямованих на формування у працівників та батьків здобувачів дошкільної освіти негативного ставлення до корупції |
|
+ |
|
|
УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Рівні оцінювання за вимогами
-
- Сформована стратегія розвитку ЗДО- достатній (3)
- Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм- достатній (3)
- Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників - достатній( 3)
- У ЗДО створюються умови для реалізації прав і обов'язків учасників освітнього процесу та розвитку громадського самоврядування- достатній (3)
- Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності- достатній (3)
Потреби в удосконаленні управлінських процесів:
- удосконалення функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти.