Сухоєланецька громада
Миколаївська область, Миколаївський район

Кабінет страхувальника: нові можливості в роботі з електронними лікарняними

Дата: 08.04.2024 08:34
Кількість переглядів: 22

Наразі сформований листок непрацездатності надсилають страхувальникам
через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду
України. Інформація про трудові відносини працівника з тим чи іншим
страхувальником ґрунтується на даних Реєстру застрахованих осіб.
Якщо на дату формування листка непрацездатності, роботодавець не подав
повідомлення про прийняття на роботу працівника, звіт з ЄСВ, або допущені
помилки у звітності та листок непрацездатності не потрапив в електронний кабінет
страхувальника, то після подання відповідних звітів або повідомлення про прийняття
на роботу, можна направити до Пенсійного фонду запит щодо зміни страхувальника
у вже сформованих листках непрацездатності.
Для створення запиту в пункті меню «Листки непрацездатності» кабінету
страхувальника додано кнопку «Запит на зміну страхувальника в ЛН після подання
ПППР/звіту». При наведенні курсора, на неї користувачу відкриється наступне
інформаційне повідомлення: «Запит подається страхувальником по новоприйнятим
працівникам, яким ЕЛН створено на попереднє місце роботи, в зв'язку з відсутністю
інформації щодо нових трудових відносин. Запит направляється після подання
Повідомлення про прийняття працівника на роботу (укладення гіг-контракту)/Звіту
по ЄСВ, який підтверджує наявність нових трудових відносин на момент настання
страхового випадку».
В екранній формі запиту слід заповнити необхідні дані:
регіон (вибрати з випадаючого списку);

телефон страхувальника;
код ЄДРПОУ страхувальника, на якого було створено листок

непрацездатності і якого необхідно змінити;
номер ЕЛН, по якому необхідно змінити страхувальника;
РНОКПП (не обов'язкове для заповнення).
Автоматично система заповнить: номер запиту; дату формування запиту; код
ЄДРПОУ (РНОКПП) страхувальника; найменування страхувальника / ПІБ.
При створенні запиту також можна додати сканкопії документів.
Після внесення всіх необхідних даних та відправки запиту, він змінює статус на
«Надіслано» та потрапляє на опрацювання до Пенсійного фонду.
Якщо в процесі опрацювання запиту в системі будуть наявні листки
непрацездатності, які відповідатимуть умовам для такої заміни, буде прийнято
рішення про заміну страхувальника. Після цього роботодавець зможе переглянути ці
ЕЛН в електронному кабінеті в пункті меню «Листки непрацездатності» за
параметром пошуку «Змінено страхувальника в ЕЛН за запитом».



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь