Сухоєланецька громада
Миколаївська область, Миколаївський район

НАКАЗ Про затвердження Інструкції з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету Сухоєланеької сільської територіальної громади на середньостроковий період

Дата: 02.07.2021 11:08
Кількість переглядів: 2267

 

 

НАКАЗ 

 

 

    29.06.2021                                                                                             № 5

           

Про затвердження Інструкції з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету Сухоєланеької сільської територіальної громади на середньостроковий період

 

 

Відповідно до статті 751 Бюджетного кодексу України з метою запровадження середньострокового бюджетного планування на місцевому рівні

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити Інструкцію з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету Сухоєланецької сільської територіальної громади  на середньостроковий період, що додається.

 

2. Головному спеціалісту фінансового відділу  Сухоєланецької  сільської ради  довести цей наказ до відома головних розпорядників коштів  та забезпечити  оприлюднення наказу на офіційному веб-сайті Сухоєланецької  сільської ради..

 

3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

Начальник фінансового відділу                                            Інна МАКСИМЧУК          

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ фінансового відділу

Сухоєланецької  сільської ради

29 червня  2021 року № 5

 

 

Інструкція

з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету Сухоєланецької сільської територіальної громади  на середньостроковий період

 

I. Загальні положення

1. Ця Інструкція розроблена відповідно до статті 751 Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс) та наказу Міністерства фінансів України         від  23  червня 2021 року № 365 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо здійснення підготовки пропозицій до прогнозу місцевого бюджету», і визначає основні положення про розрахунок орієнтовних граничних показників та складання пропозицій до прогнозу обласного бюджету.

 

2. У цій Інструкції терміни вживаються у значенні, наведеному в Кодексі та інших нормативно-правових актах,  що регламентують бюджетний процес.

 

3. Орієнтовні граничні показники видатків обласного бюджету та надання кредитів з обласного бюджету на середньостроковий період головним розпорядникам коштів обласного бюджету (далі – головні розпорядники) та пропозиції до прогнозу обласного бюджету складаються з використанням автоматизованої інформаційно-аналітичної системи за формами до Методичних рекомендацій щодо здійснення підготовки пропозицій до прогнозу місцевого бюджету, затверджених наказом Міністерства фінансів України від  23  червня 2021 року № 365, а саме:

 

1) Орієнтовні граничні показники видатків обласного бюджету та надання кредитів з обласного бюджету головному розпоряднику бюджетних коштів на 20__ – 20__ роки (далі – орієнтовні граничні показники) (додаток 1);

 

2) Пропозиція до прогнозу обласного бюджету на 20__ – 20__ роки загальна (Форма ПП-1) (далі – Форма ПП-1) (додаток 2);

 

3) Пропозиція до прогнозу обласного бюджету на 20__ – 20__ роки індивідуальна (Форма ПП-2) (далі – Форма ПП-2) (додаток 3);

 

4) Пропозиція до прогнозу обласного бюджету на 20__ – 20__ роки додаткова (Форма ПП-3) (далі – Форма ПП-3) (додаток 4).

 

4. Усі вартісні показники у документах, визначених цією Інструкцією, наводяться в національній валюті, з округленням до цілого числа                         (в гривнях без копійок).

 

5. У формі орієнтовних граничних показників зазначається розподіл орієнтовних граничних показників видатків обласного бюджету та надання кредитів з обласного бюджету на середньостроковий період.

 

 6. У формах пропозицій до прогнозу бюджету  територіальної громади зазначаються дані:

за попередній бюджетний період (звіт) – дані річного звіту за попередній бюджетний період, наданого органами Казначейства (далі – показники відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період);

на поточний бюджетний період (затверджено) – показники, затверджені розписом бюджету територіальної громади  на поточний бюджетний період (з урахуванням усіх внесених змін станом на 01 липня року, що передує плановому) (далі – показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період); 

на середньостроковий період (план) – показники за видами доходів та розподіл орієнтованих граничних показників видатків та кредитування бюджету  територіальної громади на плановий бюджетний період, які є основою для складання проекту рішення про бюджет Сухоєланецької  сільської територіальної громади , та наступні за плановим два бюджетні періоди (далі – розподіл показників на середньостроковий бюджетний період).

 

7. У формах, визначених Методичними рекомендаціями щодо здійснення підготовки пропозицій до прогнозу місцевого бюджету, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від  23  червня 2021 року № 365, код та найменування зазначаються:

Бюджету територіальної громади – відповідно до довідника місцевих бюджетів, затвердженого Міністерством фінансів України (далі – код бюджету);

доходів бюджету  територіальної громади – відповідно до бюджетної класифікації, затвердженої Міністерством фінансів України;

видатків та надання кредитів з бюджету територіальної громади – з відповідно до Економічної класифікацій видатків, Функціональної, Програмної та Типової програмної класифікацій видатків та кредитування місцевого бюджету, затверджених Міністерством фінансів України;

головних розпорядників бюджетних коштів – згідно з Типовою відомчою класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету, затвердженою Міністерством фінансів України, та  установчими документами.

 

8. При підготовці пропозицій до прогнозу бюджету територіальної громади  у формах, визначених Методичними рекомендаціями щодо здійснення підготовки пропозицій до прогнозу місцевого бюджету, затвердженими наказом Міністерства фінансів України  від  23  червня  2021 року № 365, слова «місцевого бюджету» вважати словами «бюджету Сухоєланецької  сільської територіальної громади ».

 

II. Основні положення про складання пропозицій до прогнозу бюджету територіальної громади  та розрахунок орієнтовних граничних показників

 

1. Процес формування пропозицій до прогнозу бюджету територіальної громади  здійснюється учасниками бюджетного процесу відповідно до цієї Інструкції та з урахуванням положень визначених Методичними рекомендаціями щодо здійснення підготовки пропозицій до прогнозу місцевого бюджету, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від  23  червня            2021 року № 365.

 

2. Пропозиції до прогнозу бюджету  територіальної громади формуються у такій послідовності:

1) фінансовий відділ Сухоєланецької  сільської ради  (далі –фінансовий відділ)  відповідно до основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на прогнозні роки, аналізу виконання бюджету територіальної громади  у попередніх та поточному бюджетних періодах та за участю органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету, забезпечує прогнозування обсягів доходів бюджету територіальної громади , визначає обсяги фінансування бюджету територіальної громади, повернення кредитів до бюджету територіальної громади  на середньостроковий період та розраховує загальні орієнтовні граничні показники у термін визначений Планом заходів з організації роботи у плановому році щодо складання прогнозу бюджету  територіальної громади на середньостроковий період, затвердженого розпорядженням голови Сухоєлаецької  сільської ради  (далі – План заходів);

 

2) фінансовий відділ  у межах загальних орієнтовних граничних показників, розраховує орієнтовні граничні показники та доводить їх до головних розпорядників у термін визначений Планом заходів;

3) головні розпорядники відповідно до цієї Інструкції та орієнтовних граничних показників складають пропозиції до прогнозу бюджету територіальної громади  та подають їх департаменту фінансовому відділу у термін визначений Планом заходів;

 

4) фінансовий відділ  здійснює аналіз поданих головними розпорядниками пропозицій до прогнозу бюджету територіальної громади  на відповідність доведеним орієнтовним граничним показникам і вимогам цієї Інструкції, за результатами якого начальник фінансового відділу  приймає рішення про включення поданих пропозицій до прогнозу бюджету територіальної громади .

 

3. Орієнтовні граничні показники доводяться фінансовим відділом до головного розпорядника загальними сумами на кожний рік середньострокового періоду, за формою до Методичних рекомендацій щодо здійснення підготовки пропозицій до прогнозу місцевого бюджету, затверджених наказом Міністерства фінансів України від  23  червня 2021 року № 365, та із зазначенням окремо обсягів:

видатків за загальним фондом, джерелом яких є трансферти з державного та місцевих бюджетів;

видатків за спеціальним фондом (у разі необхідності, зазначаються джерела їх надходжень);

надання кредитів із загального фонду.

 

III. Складання, розгляд та аналіз пропозицій до прогнозу

місцевого бюджету

 

1. Головний розпорядник організовує та забезпечує складання пропозиції до прогнозу бюджету територіальної громади , і подає її до фінансового відділу  за формами до Методичних рекомендацій щодо здійснення підготовки пропозицій до прогнозу місцевого бюджету, затверджених наказом Міністерства фінансів України від  23  червня 2021 року № 365, та ґрунтовної пояснювальної записки до них, у термін визначений Планом заходів.

 

2. Форми пропозиції до прогнозу бюджету територіальної громади заповнюються послідовно – Форма ПП-2 заповнюється на підставі показників Форми ПП-1 і лише після заповнення зазначених форм та за потреби заповнюється           Форма ПП-3.

Головні розпорядники при складанні Форми ПП-1, Форми ПП-2 та Форми ПП-3 керуються рекомендаціями щодо їх заповнення,  визначеними розділами IV-VI Методичних рекомендацій щодо здійснення підготовки пропозицій до прогнозу місцевого бюджету, затверджених наказом Міністерства фінансів України від  23  червня 2021 року № 365.

 

3. Джерелами інформації для заповнення форм пропозиції до прогнозу бюджету територіальної громади є:

стратегія розвитку Сухоєланецької   сільської ради;

галузеві регіональні /  програми місцевого бюджету;

річний звіт про виконання бюджету територіальної громади за попередній бюджетний період;

інформація про досягнення цілей державної політики, з показниками досягнення цілей за результатами попереднього бюджетного періоду;

звіти про виконання паспортів бюджетних програм за попередній бюджетний період;

розпис бюджету територіальної громади на поточний бюджетний період (з урахуванням усіх внесених змін станом на 01 липня року, що передує плановому);

паспорти бюджетних програм на поточний бюджетний період;

прогноз бюджету територіальної громади , схвалений у попередньому бюджетному періоді;

план діяльності головного розпорядника на середньостроковий період;

інша інформація, визначена  фінансовим відділом .

 

4. З метою зіставлення показників за бюджетними програмами у разі змін у структурі бюджетних програм головного розпорядника звітні показники за попередній бюджетний період та показники поточного бюджетного періоду приводяться у відповідність до Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, що формується у пропозиції до прогнозу бюджету територіальної громади на середньостроковий період згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету, затвердженої Міністерством фінансів України.

 

5. У разі якщо бюджетна програма не передбачається на середньостроковий період:

показники за бюджетною програмою поточного бюджетного періоду зазначаються окремим рядком;

показники за бюджетною програмою попереднього бюджетного періоду приводяться у відповідність до Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету поточного бюджетного періоду, а у разі, якщо бюджетної програми у поточному бюджетному періоді не передбачено, – то такі показники зазначаються окремим рядком.

 

6. Разом з пропозицією до прогнозу бюджету територіальної громади головний розпорядник подає необхідні для здійснення фінансовим відділом  аналізу пропозиції до прогнозу бюджету територіальної громади документи та матеріали, а також детальну інформацію за формами, які в разі потреби щороку фінансовий відділ  додатково доводить до головних розпорядників.

 

7. У разі передбачення у пропозиціях до прогнозу бюджету територіальної громади , поданих головними розпорядниками, надання міжбюджетних трансфертів іншим місцевим бюджетам, фінансовим відділом  у триденний строк з дня отримання таких пропозицій до прогнозу бюджету територіальної  громади  має надіслати обсяги таких міжбюджетних трансфертів на середньостроковий період іншим фінорганам за формою, наведеною у додатку 5 до Методичних рекомендацій щодо здійснення підготовки пропозицій до прогнозу місцевого бюджету, затверджених наказом Міністерства фінансів України від  23  червня              2021 року № 365, для врахування ними під час складання прогнозу місцевого бюджету.

 

8. Фінансовий відділ  здійснює аналіз отриманих від головних розпорядників пропозицій до прогнозу бюджету територіальної громади  щодо відповідності загальним орієнтовним граничним показникам, дотримання доведених фінансовим відділом  фінансових обмежень, організаційних та інших вимог, а також вимог, визначених цією Інструкцією.

 

9. Фінансовий відділ  вживає заходів для усунення розбіжностей з головними розпорядниками щодо показників, що містяться у пропозиціях до прогнозу бюджету територіальної громади  (шляхом проведення нарад, консультацій, робочих зустрічей тощо).

 

10. За результатами вжитих заходів, а також отриманої інформації щодо надання іншими місцевими бюджетами трансфертів, фінансовий відділ доводить до окремих головних розпорядників уточнені орієнтовні граничні показники, відповідно до яких головний розпорядник коштів має надати уточнену пропозицію до прогнозу бюджету територіальної громади у терміни, визначені департаментом фінансів, але не пізніше 10 серпня року, що передує плановому.

 

11. Інформація, що міститься у пропозиціях до прогнозу бюджету територіальної громади головних розпорядників може бути основою для складання прогнозу  бюджету територіальної громади.

 

 

Начальник фінансового відділу                       Інна  МАКСИМЧУК

                                                                   


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь